top of page
  • Obrázek autoraBerenique Trituro

Malé závody-velké radosti. A nejlepší trénink.


Zámecký park Loučná

Sezona jarních závodů je v plném proudu. Věřím, že kdo už přičichl k závodění a stanovil si jisté cíle, má za sebou minimálně ten první půlmaraton nebo desítku (nebo jinou oblíbenou vzdálenost). Já se letos zařekla, účastnit se více, minimálně více než loni. A samozřejmě především krosů, protože rychlost na asfaltě mi stejně moc nejde a kopečky mám radši. Začala jsem Radíkovem u Olomouce, což je pěkná krosová sedmička (ženy-muži 2x), která v půlce února prověří, jak je na tom kdo po zimě. Druhým závodem byl Jarní Kiosk ve Šternberku, o kterém jsem psala něco už v minulém postu. Ten byl začátkem března. Pak jsem ještě trošku nabírala objemy a od dubna už běhám tak nějak podle situace a toho jak jsem unavená. Což teď na konci měsíce už jsem. Ale doufám, že za to může nachlazení a ne to, že jsem závodila každý týden.

Už před pár lety jsem si říkala, že zkusím místo Olomouckého seriálu Ligy100 ten v Šumperku- Chlapák. Nějak na to ale došlo až letos. Běhá se většinou ve středu v pět hodin odpoledne, což nemusí být oproti víkendovým dopoledním závodům ideální, ale kromě těch prvních na konci zimy (před změnou na času na letní), se to dá nějak zvládnout. Zatím jsem absolvovala 3 a rozhodně se pokusím ještě o nějaký, až zas bude možnost. Závodí se sice téměř každý týden s letní pauzou, ale mezi náročnějšími závodu budu muset vynechat, to je jasné. Nicméně se mi to hodně líbí. Organizace, prostředí, cena startovného a výhry (díky sponzorům). Hodně mě to nakoplo. No přiznám se, že hlavně to, že jsem byla pokaždé na bedně. :-D Ano, není tam zrovna taková konkurence jak v Olomouci, ale zadarmo to fakt nebylo. Určitě bych to mohla srovnat s nějakými jinými běhy, a musím říct, že forma šla přecijen nahoru. Cítila jsem ji v běhu do kopců. Navíc jsem byla na bedně i mezitím na Hranické dvacítce, a to byl taky slušný běh. Myslím zkrátka, že mohu mít radost ze sebe.

Finish v Hranicích na stadionu

Zde zatím souhrn těch posledních.

  • únor-

  • Radíkov- 7,5km/+160m- 37:34- 5.místo ženy celkově

  • březen-

  • Jarní Kiosk- 3,5km/+100m- 16:38- 4.místo ženy celkově

  • duben-

  • Chlapák/Kros gymnázia- 8km/+200m- 37:47- 2.místo ženy celkově (za juniorkou)/1.v kategorii

  • Hranická 20- 20km/+320m- 1:32:47- 4.místo ženy celkově/3.v kategorii

  • Chlapák/Bludovský kros- 6,5km/+170m- 30:33- 1.místo ženy celkově

  • Chlapák/Parkový běh Loučná- 7,6/+110m- 34:25- 1.místo ženy celkově

Tak to je asi všechno. Dnešní středeční závod jsem vynechala ze zdr.důvodů a další je zatím taky nejistý. Jdu se léčit, to ochlazení po teplých Velikonocích stejně nijak netáhne ven.

PS: hodně mě potěšilo, když mi bylo řečeno, že můj blog někoho inspiroval. Konkrétně k výšlapu na svítání v Jeseníkách ;-) A taky když mi soupeřka (dle mého lepší než já, vzhledem k její poporodní kondici) řekla, že ji motivuju ke zlepšení. :-)

"Enjoy nature and live" Berenique

Cestou ze závodu v Bludově

64 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page