top of page
  • Obrázek autoraBerenique Trituro

Termínovka 2020


Tak termínovka na letošek je už celkem vyrýsovaná. Což se nedá říct o mém pekáči buchet, na kterém jsem chtěla přes zimu zapracovat. :-D. Aspoň jsem si v listopadu odpočinula, v prosinci začala víc běhat a užila si Vánoce, ale vlastně tak nějak střídmě, takže nezačínám úplně od nuly.

Skoro všechny velké závody jsem si už registrovala a poplatila, protože asi nebudu vymýšlet nějaké blbosti a dám si opáčko Salomon Golden Trail Series CZ/SK/PL. Doufám, že letos celou sérii. Zbytek vyplním samozřejmě svými oblíbenými menšímy závody, převážně opět krosy a pak se uvidí na co zůstanou síly. Ono i takhle toho bude dost a nerada bych skončila zas v červnu jako loni. Těch lákadel je ohromná spousta ale já vlastně budu ráda už za to, že si to užiju. Možná si občas postesknu, že neběžím nějaké epické ultra nebo netrénuji tvrdě na rychou desítku, ale to už bych nebyla nejspíš já.

Ještě zmíním poslední závod roku 2019, Vikýřovickou 12tku. Chtěla jsem toho běžet víc a nakonec vyšel jen tenhle ale byl to parádní konec roku. Počasí přálo, lidí jak much, bezvadná atmosféra a dokonce mi to vyšlo na třetí místo v kategorii, což vždycky potěší. Ceny byly epesní, ještě jsem ani nebouchla to šampaňské, protože Silvestra vesměs neslavím. Byla jsem ráda, že jsem si užila závod a večer jsem usnula před půlnocí a spala až do rána. Takže další oblíbený závod do sbírky. A hned za pár dní už první letošní- Zimní běh přes Kosíř, který jsem asi dvakrát vynechala, ale letos se vykopla a i když bez bedny, fakt jsem si to užila. Sice to nebylo na Nový rok (tak po celý rok) ale je to jistý příslib nové sezony. Člověk se pěkně namlsá. Do jarních závodů ještě daleko, přesto je to fajn motivace a start. Takže tak na úvod roku a tady už kalendář. Vypisuju jen ty hlavní, ty menší přizpůsobuji situaci.

  • 4.1.'20- Zimní běh přes Kosíř- odběhnuto, 10,3km, +240m, 51:30. 6.v kategorii, 8.žena.

  • 15.2.'20- Radíkov- 7,5km

  • 14.3.'20- Pečecká desítka- 10km (silniční)

  • 26.4.'20- SGTS Baba-Kamzík- 26km

  • 2.5.'20- SGTS Perun Sky Maraton- 42km

  • 30.5.'20- SGTS Valašský hrb- 30km

  • 6.6.'20- SGTS Poludnica Run- 23km

  • 17.7.'20- SGTS Lądek-Zdrój- 33km

  • 22.8.'20- SGTS Yes Maraton- 42km


77 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page